IBPM

Zarządzanie i optymalizacja zadań terenowych. Wsparcie procesów i usług serwisowych

IBPM Service Management w oparciu o technologie IBPM

IBPM Service Management zbudowany jest w oparciu o jedną z wiodących na świecie platform typu Intelligent Business Process Management (wg Gartner) czyli IBM BAW. Platforma IBM BAW pozwala na budowę rozwiązań do zarządzania dowolnymi procesami dla firm różnej wielkości. Spełnia standardy wymagane przez największe korporacje i jest w pełni skalowalna. IBM BAW udostępnia również funkcje zapewniające zachowanie zgodności z wieloma przepisami instytucji, takimi jak: bezpieczeństwo danych, bezpieczeństwo prawne, zgodność z wieloma normami, w tym kontroli i zarządzania kodem źródłowym.

IBM BAW

Pozwala na budowę rozwiązań do zarządzania dowolnymi procesami dla firm różnej wielkości. Spełnia standardy i jest w pełni skalowalna.

RPA

Automatyzacja zadań oraz minimalizowanie aktywności użytkowników procesów.

IBM ODM

Silnik decyzji biznesowych, który pozwala na tworzenie dowolnych reguł oraz optymalizację wszelkiego rodzaju zadań.

IBPM Mercury

Automatyzacja zadań oraz minimalizowanie aktywności użytkowników procesów.

IBM DataPower

Gateway warstwy aplikacyjnej pozwalający na udostępnianie usług innym systemom oraz aplikacjom mobilnym.

Google

Gateway warstwy aplikacyjnej pozwalający na udostępnianie usług innym systemom oraz aplikacjom mobilnym.

przewagi konkurencyjne

Inteligentny optymalizator

Rozwiązanie IBPM Service Management z dedykowaną warstwą analityczną (przeglądanie, drążenie zadań, predykcja). Kluczowym elementem jest inteligentny optymilizator oparty o technologie IBM i Google.

Łatwe zarządzanie procesem

Rozwiązanie IBPM Service Management pozwala zebrać w jednym miejscu wszystkie zadania realizowane przez pracowników terenowych oraz pracowników stacjonarnych bez względu na rodzaj wykonywanych zadań w organizacji.
Case study

Wdrożenie IBPM Service Management u operatora INEA

Największy operator telekomunikacyjny w woj. Wielkopolskim. Aktualnie z jego usług korzysta 750 tysięcy klientów

Jesteś zainteresowany wdrożeniem IBPM Service Management w Twojej firmie? Skontaktuj się z nami!